Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

Η ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΡΙΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ... ΕΙΝΑΙ ΣΕΡΡΑΙΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ...


Είναι Σερραία, νέα, ωραία και είναι προπονήτρια σε ανδρική ομάδα ποδοσφαίρου. Ο λόγος για την Χριστίνα Ιεροπούλου που είναι φοιτήτρια στα Ιωάννινα και από τον Γενάρη είναι προπονήτρια στην ομάδα τοπικού Καππαδόκες Ιωαννίνων. Για αυτή την εμπειρία της μίλησε στην αθλητική εκπομπή «Μπάλα στο ΔΙΚΤΥΟ» με τον Κώστα Δελή. 

«Μου άρεσε το ποδόσφαιρο από μικρή και πήγα και γράφτηκα στην σχολή ποδοσφαίρου και πήρα το δίπλωμα UEFA C. Ήμουν τα Χριστούγεννα που πέρασαν στις Σέρρες για διακοπές, όταν με πήραν τηλέφωνο και μου πρότειναν να αναλάβω μια ομάδα τοπικού στα Γιάννενα όπου σπουδάζω. Το σκέφτηκα και το δέχτηκα. Η ομάδα ήταν τελευταία με τρεις βαθμούς και με το τέλος του πρωταθλήματος βρέθηκε κάπου στην μέση».  Η 23χρονη σπουδάζει βρεφονηπιοκόμος την κέρδισε το ποδόσφαιρο που παρακολουθεί από μικρή και έγινε θέμα σε όλη την Ελλάδα τις τελευταίες ημέρες, αφού είναι η πρώτη προπονήτρια γυναίκα σε ανδρική ομάδα ποδοσφαίρου. 

«Δεν το ήξερα ότι ήμουν η πρώτη στην Ελλάδα προπονήτρια και το έμαθα και ενημερώθηκα αργότερα. Υπήρχε η Ελληνική ταινία με την Σμαράγδα Καρύδη που έκανε την πρόεδρο σε ανδρική ομάδα και προπονήτρια μετά, ωστόσο τώρα πήρα στην πραγματικότητα τον ρόλο αυτό ως προπονήτρια. Είχα δώσει συνεντεύξεις και πρόσφατα έγινα και θέμα στο STAR Channel και το Mega Channel. Είναι κάτι πολύ ωραία για εμένα. Και οι παίκτες το αποδέχτηκαν διάφορων ηλικιών. Μπαίνω στα αποδυτήρια τους μιλάω, βγαίνω αλλάζουν και μετά μπαίνω». 
Μάλιστα ασχολείται και με την αθλητική δημοσιογραφία στα Γιάννενα κάνοντας ραδιόφωνο και είναι σε ένα site και σε μια εφημερίδα. 

«Έχω καψούρα το ραδιόφωνο μου αρέσει, αλλά δεν θα ασχοληθώ επαγγελματικά σε κάποια σχολή. Γενικώς κλείνω και ανοίγω πόρτες τελευταία και θα δω τι θα κάνω και στην προπονητική. Έχω προτάσεις και από τις Σέρρες για τη νέα χρονιά, γιατί τελειώνω τις σπουδές μου στα Γιάννενα». 

Υποστηρίζει τον ΠΑΟΚ και θέλει να βρεθεί μια μέρα στον πάγκο και ο αδερφός της είναι ο Χάρης Ιερόπουλος που αγωνίστηκε σε Παραλίμνιο, Σιδηρόκαστρο και Γάζωρο. Επίσης δίνει συμβουλές και στην Εθνική Ελλάδος και τον Φερνάντο Σάντος ενόψει Μουντιάλ. 
«Να γίνει πιο επιθετική η Εθνική μας ομάδα, να βάζουμε περισσότερα γκολ και πιστεύω πως θα τα πάμε καλά στο Μουντιάλ, αρκεί να έχουμε και λίγη τύχη».
 
πηγη :  serresgoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου