Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΡΤΙΕΡΟ ΤΕΝΤΩΝΗ : " ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ..."




Συμπληρώθηκε η τριάδα των πορτιέρο από Ελλάδα (δηλώσεις)

Η ενίσχυση από την Ελλάδα συνεχίστηκε για την Αθλητική Ένωση Ζακακίου.
Το πρωί της Δευτέρας πέρασε από τα γραφεία του προέδρου του σωματείου, Στέλιου Χρίστου, ο Ελλαδίτης τερματοφύλακς, Στυλιανός Τεντώνης, μαζί με τον εκπρόσωπο του στην Κύπρο όπου συμφώνησε σε όλα για συνέχιση της συνεργασίας του με την ομάδα της ΑΕΖ.
Γεννημένος στις 15 Μαϊου 1993 ο Τεντώνης είχε περάσει από Κόρινθο. Ηρακλή και Ανανγέννηση Γιαννιτσών, ενώ πρόσφατα συμφώνησε με τον Απόλλωνα Καλαμαριάς, αλλά ο ίδιος αποφάσισε να «κατέβει» στην Κύπρο για να συνεχίσει την καριέρα του.
«Είμαι χαρούμενος που έχω έρθει στην Κύπρο για να συνεχίσω την καριέρα μου.  Επί της ευκαιρίας θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον πρόεδρο και το διοικητικό συμβούλιο του Απόλλωνα Καλαμαριάς που μου έδωσαν την ελευθέρα μου και την ευκαιρία να γυρίσω νέα σελίδα στην καριέρα μου.  Επίσης, ιδιαίτερες ευχαριστίες στους παράγοντες της ΑΕΖ που με αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή και τους διαβεβαιώνω πως είμαι απολύτως έτοιμος για να προσφέρω και εγώ με όλες μου τις δυνάμεις για να εκπληρωθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί στο πρωτάθλημα» μας δήλωσε λίγο μετά την υπογραφή των συμβολαίων ο Στυλιανός Τεντώνης.
Έτσι, οι τερματοφύλακες της ΑΕΖ Ζακακίου για τη νέα περίοδο είναι τρεις.  Χαράλαμπος Καϊρίνος, Μιχάλης Φωτίου και Στυλιανός Τεντώνης.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου