Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

Νικολαϊδης: «Θέλω να αγωνιστώ σε άλλο σωματείο, αλλά έχω πρόβλημα με το δελτίο μου…»


Το προσωπικό του πρόβλημα με την υπόθεση του δελτίου του, εξηγεί ο Κώστας Νικολαϊδης και την επιθυμία του να αγωνιστεί σε άλλη ομάδα.
«Ως ερασιτέχνης ποδοσφαριστης και πάνω από όλα άνθρωπος θέλω να κάνω μια δήλωση που αναφέρει την <ΣΤΕΡΗΣΗ> του δικαιώματος μου να αγωνιστώ το επόμενο εξάμηνο σε άλλο σωμάτιο της ΕΠΣΜ. Ο Θερμαϊκός Θεσσαλονίκης αυτό το ιστορικό σωματείο με την πράξη που κάνει με στερεί να αγωνιστώ το επόμενο εξάμηνο σε άλλο σωματείο κρατώντας το δελτιο μου και δίνοντας το με αντάλλαγμα η σε όποιο σωματείο θέλουν αυτοί. 
Έτσι λοιπόν θέλω να αναφέρω ότι στον Θερμαϊκό Θεσσαλονίκης αγωνίστηκα τα τελευταία 6 χρόνια στα οποία πρόσφερα αγωνιστικά, έκανα κάποιες θυσιες και σπατάλησα συγκεκριμένο χρόνο από την καθημερινοτητα μου και την δουλειά μου για να είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις που έχει ένας ερασιτέχνης ποδοσφαριστης στο σωματείο που ανήκει χωρίς όμως κάποια αμοιβή ..έφτασε η στιγμή στην οποία θέλω να αποχωρήσω από το ιστορικό αυτό σωματείο όπου λέγεται Θερμαϊκός Θεσσαλονίκης χωρίς εχθρούς αλλά αυτό δεν το επιτρέπουν κάποιοι άνθρωποι που περιτριγυριζουν μέσα σε αυτό το σωματείο σαν να είναι (διοίκηση ).
Το μόνο που μπορούν να κάνουν αυτοί οι άνθρωποι οι οποίοι δεν μπορούν να καταλάβουν ότι ο ποδοσφαιρικος μου κύκλος στο Θερμαϊκό Θεσσαλονίκης έχει κλείσει οριστικά είναι να με κάνουν να σταματήσω το ποδόσφαιρο και να αποκτήσω ΕΧΘΡΟΥΣ όπου μέσα από το ποδόσφαιρο μπορείς να αποκτήσεις μόνο φίλους …. 
Ευχαριστώ πολύ αυτός είναι ο ΣΕΒΑΣΜΌΣ και η ΑΓΑΠΗ τους για αυτό το ιστορικό σωματείο και πανό από όλα για τον ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου