Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018

ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ : ΤΙΜΗΣΕ ΤΟΝ ΑΧΙΛΛΕΑ ΑΣΛΑΝΙΔΗ / VIDEO ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΟΡΟ








O Ποσειδώνας Καλαμαριάς τίμησε τον Αχιλλέα Ασλανίδη , 
τον Καλαμαριώτη ποδοσφαιριστή.

Ο Δήμαρχος Καλαμαριάς κ. Μπακογλίδη δήλωσε πως ο δήμος Καλαμαριάς 
θα βρίσκεται δίπλα στον Ποσειδώνα Καλαμαριάς.

Ο Αχιλλέας Ασλανίδης δήλωσε .. " Ήρθα για τον πατέρα μου .. ο πατέρας μου με βοήθησε να γίνω ποδοσφαιριστής .. για αυτό θα χειροκροτήσουμε όλους τους γονείς που βοηθάνε τα παιδιά τους μέσα στην κρίση .. " συνεχίζει ο Αχιλλέας Ασλανίδης , 

" Ήρθα για τον πατέρα μου που βοήθησε τον αδερφό μου να γίνει λυράρης και εμένα ποδοσφαιριστής και βρισκόμουν στα αποδυτήρια του Απόλλωνα Καλαμαριάς και καθάριζα τα παπούτσια του Αβραμίδη του Μεντεκίδη ... Σας ευχαριστώ πολύ , πάω τώρα να φωνάξω για τη Μακεδονία "

Ο κ. Αβραμίδης γιός του ποδοσφαιριστή του Απόλλωνα Καλαμαριάς συγκινημένος δήλωσε πως το " ποδόσφαιρο έμαθε τον άνθρωπο όταν κερδίζει να μη νιώθει βασιλιάς κι όταν χάνει να μη νιώθει σκουπίδι " , στη βράβευση βρέθηκε και ο κ. Χαραλαμπίδης Αχιλλέας πρώην πρόεδρος του Απόλλωνα Καλαμαριάς . 

Παρακολουθείστε το video από το ShopTV και τον κ. Π. Ασλανίδη 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου