Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

ΚΟΛΑΣΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ : ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΛΕΝΕ ΑΝΑΚΡΙΒΙΕΣ...



Το Ερασιτεχνικό Θεσσαλονίκης έλαβε ένα μήνυμα υπογεγραμμένο από τον Γιάννη Κολασίδη τακτικό μέλος της ΕΠΣΜ για 3η φορά. 

" Είμαι τακτικό μέλος της Ένωσης και απαγορεύεται να είμαι σε ομάδα , διαψεύδω κατηγορηματικά οτί ουδέποτε ήθελα ή ασχολήθηκα με τα κοινά της Δόξας Αρετής , όπου και αναφέρθηκε το όνομα μου. 

Όσες ομάδες ζητάνε τη βοήθεια μου , την προσφέρω ανελλιπώς και όσον αφορά για κάποια ποντίκια που κρύβονται , ήταν αντίπαλοι μου στις εκλογές , όλα όσα γράφονται είναι από αυτούς . 

Από τις 26 ομάδες του Δήμου Λαγκαδά , τις 21 τις πήρα εγώ και θέλω να συνεχίσω να προσφέρω σε όλες τις ομάδες και όχι μόνο σε μια. 

Δηλώνω ότι έχω καθαρή τη συνείδηση μου για όλα όσα τα ποντίκια αυτά με καταλογίζουν ειδικά μέσα από τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης που τυχαίνει να λένε διάφορα για μένα και αν συνεχιστεί η προσβολή του ονόματος μου θα αναγκαστώ να λειτουργήσω με τα νόμιμα μέσα.  " 

Με εκτίμηση 
Γιάννης Κολασίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου