Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ : ΗΡΩΪΚΗ ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ . ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ & ΑΠΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ !!!







Σχόλια φίλων του Ολυμπιακού από το Gazzeta !!! 

democritus7
21:42 | 01-11-2014
Είμαι Ολυμπιακός και πραγματικά ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΑ με αυτό το ΠΡΑΓΜΑ σήμερα..

Riddick
21:45 | 01-11-2014
Ντροπή μόνο αυτό τιποτα άλλο.εγώ θέλω την ομάδα μου να την βλέπω να παίζει μπάλα και όχι να την σπρωχνουν τα κοράκια.το σημερινό είναι γέλιο και αηδιαστικό. Κύριε Μίτσελ αυτό που παίζει η ομάδα δεν λέγετε ποδοσφαιρο.ας κοιτάξετε να φτιάξετε αυτό το συνονθύλευμα να παίξει μπάλα και αφήστε τα τα καραγκιοζιλικια.όσο και να μη μου αρέσει να βρίζουν και να γιουχαρουν,σήμερα ότι και να πουν θα έχουν απόλυτο δίκιο.

" Αγαπώ πολύ το ποδόσφαιρο μα διαπραγματεύομαι ήδη μέσα μου να σταματήσω να παρακολουθώ το ελληνικό πρωτάθλημα. 27-2 τα φάουλ υπέρ του Ολυμπιακού με το χέρι του Σπάθα να έχει πάθει αγκύλωση σφυρίζοντας υπέρ της ομάδας μου. Θέλω να κάνω εμετό, θέλω μια χρονομηχανή να με ξεβράσει στα παλιά χρόνια που ο Θρύλος έπαιζε τίμια. Εύγε στον Αστέρα για τη διατήρηση του 0-0, ντροπή για τον Ολυμπιακό να τον ξαναδιαιτητεύσει ο Σπάθας.
Δυστυχώς, στη θέση του Ολυμπιακού ήταν και άλλες ομάδες στο παρελθόν, απλά ζούμε ένα ντόμινο, μια σκυταλοδρομία νταβατζήδων στο πολύπαθο ποδόσφαιρό μας. Καλώς ή κακώς, δεν πρέπει να στοχεύσουμε σαν φίλαθλοι στον Ολυμπιακό και στον κάθε Ολυμπιακό, πρέπει απλά να καταλάβουμε πως ''αθλητισμός'' και ευγενής άμιλλα δε συμβαδίζουν όταν διακινούνται τόσα χρήματα παγκοσμίως μέσω της μπάλας. Απλά, εδώ έχουμε χασάπικο στήσιμο, στην Ευρώπη κοστουμάτο. (Λέγε με και Ντιναμό-Λιόν 1-7 κ.ο.κ) "

" Οι πιο πολλοί ντραπήκαμε άπειρα σήμερα.Δεν είναι οι λίγοι Ολυμπιακοί αυτοί που βλέπουν είναι οι πολλοί φίλε. "
50-50 η διαιτησία σήμερα: 50 υπέρ του Ολυμπιακού και 50 κατά του Αστέρα.
Δεν θυμάμαι στη ζωή μου (και κοντεύω τα 40) μεγαλύτερη διαιτητική εύνοια σ' έναν αγώνα υπέρ μιας ομάδας. Συνολικά μιλάω, για όλες τις φάσεις, όχι ένα πέναλτι ή ένα γκολ οφσάιντ. Θα γινόταν και αυτό, αλλά δεν του έκατσε η φάση του κακομοίρη του διαιτητή!
(Από έναν άνθρωπο που υποστηρίζει τον Ολυμπιακό)

astrix517

09:53 | 02-11-2014
Όλοι σας κ μόνοι μας ο ένας,αν φύγει ο Ολυμπιακός δεν θα μαζέψουμε βαθμούς στην Ευρώπη ο άλλος....Ρε μάγκες συγγνώμη,τη γουστάρετε αυτή την κατάσταση;;;;Σας κάνει κέφι να πάτε γήπεδο;;Εγώ σαν Ολυμπιακός,σιχάθηκα το ελληνικό πρωτάθλημα εξ`αιτίας του Ολυμπιακού...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου