Δευτέρα 13 Μαρτίου 2017

ΠΡΩΗΝ ΠΑΙΧΤΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ , Ο ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΜΕ ΤΗΝ PORCHE



Λύθηκε το μυστήριο με τον ποδοσφαιριστή, ο οποίος βρισκόταν την ώρα του μοιραίου τροχαίου με τη πόρσε του Γ.Βακάκη όπου στοίχησε τη ζωή τεσσάρων ανθρώπων στο σημείο της τραγωδίας. 

Ο πρώην παίκτης μεσοεπιθετικός του Απόλλωνα Καλαμαριάς λοιπόν που κατ΄ομολογία του άτυχου πατέρα πέρασε από τον τόπο του δυστυχήματος με ένα Αudi R8 και είδε το Honda Civic να συνθλίβεται είναι ο  βραζιλιάνος Σίλβα Κλέιτον.
 
Συγκλονισμένος ο ποδοσφαιριστής στη κατάθεση του στην αστυνομία είπε: “Λίγο νωρίτερα. Αν έφτανα λίγα λεπτά νωρίτερα στο πάρκινγκ της εθνικής οδού για να πάω στην τουαλέτα, το αμάξι μου θα ήταν στο σημείο και θα ήμουν εγώ. Πάνω μου θα έπεφτε η Porsche”. O ίδιος μαρτυρά ότι κατέβηκε από το αυτοκίνητο για να βοηθήσει τον άντρα που έχασε την οικογένεια του.
 
Μη μπορώντας ακόμα να συνειδητοποιήσει τα όσα είδε να διαδραματίζονται μπροστά στα μάτια του από ένα λάθος της στιγμής περιέγραψε ακόμα:
 
“Πήγαινα στη Λάρισα. Πέρασα από το σημείο του τροχαίου και είδα φωτιά. Εκεί είναι ένα σημείο που έχει τουαλέτες. Ήθελα να σταματήσω να πάω στην τουαλέτα αλλά είδα φωτιά. Μόλις πλησιάζω, βλέπω να έχει φωτιά, δεν μπορούσα να πάω τουαλέτα και προσπαθούσα να καταλάβω τι είχε συμβεί Δεν μπορούσα να καταλάβω αν είχε συμβεί κάποιο ατύχημα. Αυτοκίνητο δεν υπήρχε εκείνη τη στιγμή.
 
Είδα έναν άνθρωπο να ψάχνει μέσα στις φωτιές και πλησίασα να τον ρωτήσω αν θέλει κάτι. "Θέλεις κάποια βοήθεια;" του είπα. "Να φέρω τον πυροσβεστήρα;" Και ο άνθρωπος μου είπε ακριβώς αυτό “Τι να μου φέρεις; Είναι η γυναίκα μου και το παιδί μου εκεί μέσα...”. Τι να πω; Εγω έχω παιδί στην ίδια ηλικία με το δικό του και αμέσως το μυαλό μου πήγε εκεί... Έμεινα εκεί πέντε λεπτά και έβλεπα τι γινόταν. Μαζί ήταν και άλλα άτομα που έβλεπαν». 
    
Σύμφωνα με απόλυτα έγκυρες πληροφορίες η Τροχαία που έχει αναλάβει τις έρευνες έχει δει όλο το υλικό απο τις κάμερες και διαπίστωσε πως το Audi R8 του Κλέιτον κινούνταν πολλά χιλιόμετρα πιο πίσω και σε καμία περίπτωση δεν φαίνεται να έκανε κόντρες με την Porsche της οικογένειας Βακάκη. 
 
“Αυτός ο κύριος έκανε μια άτυχη δήλωση ότι σταμάτησε ένας μελαχρινός με ένα γρήγορο αυτοκίνητο που ίσως έκανε κόντρες. Και τα έλεγε χωρις να ξέρει τι και πώς. 

Το καταλαβαίνω ο άνθρωπος ήταν μέσα στον πόνο του, σε μια δύσκολη στιγμή. Έκανε μια δήλωση χωρίς να το σκεφθεί επειδή έχω ένα γρήγορο αμάξι...” αναφέρει και συνεχίζει: “Τον είδα να ψάχνει μέσα στις φωτιές και πήγα να τον βοηθήσω. Δεν είχε μείνει τίποτα” ενώ όπως διευκρινίζει στο ερώτημα αν είδε την Porsche: “Δεν είδα τίποτα. Με έχουν ρωτήσει 500 άτομα από εκείνη την ημέρα. Μπορεί να πέρασε και να μην την πρόσεξα”.
 
Ο Σίλβα Κλέιτον ξεκίνησε την επαγγελματική καριέρα του στο Μεσσηνιακό για μια διετία και συνέχισε στον Απόλλωνα Καλαμαριάς που οι καλές εμφανίσεις τον έφεραν στη Λάρισα και έπειτα στον Παναθηναϊκό το 2008 έναντι ποσού 1,5 εκατομμυρίου €. Δεν μπόρεσε να καθιερωθεί στην αρχική ενδεκάδα και το 2010 δόθηκε δανεικός στη Μέταλουργκ Ντονέτσκ.
 
Το 2012 αποχώρησε ως ελεύθερος και ακολούθησαν η τουρκική Καϊσερίσπορ και η κροατική Ντιναμό Ζάγκρεμπ προτού επιστρέψει στο ελληνικό πρωτάθλημα με τα χρώματα της Ξάνθης.
 
Να σημειωθεί ότι πλέον ο ποδοσφαιριστής αγωνίζεται για την κυπριακή Ομόνοια.

www.pronews.gr 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου