Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2016

ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΑΓΑΡΑΔΩΝ : ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΜΕ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΤΑ





Τον Χρήστο Χριστοδούλου απέκτησε ο Θρίαμβος Ταγαράδων ο οποίος δήλωσε "Είμαι πολύ χαρούμενος για την μεταγραφή μου, θέλω να ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου όλους τους ανθρώπους που συντέλεσαν στο να έρθω στους Ταγαράδες. Ο Θρίαμβος είναι μια ιστορική ομάδα που αξίζει να αγωνίζεται πάντα στο υψηλότερο επίπεδο. Εγώ από την πλευρά μου θα δώσω μάχη για να πάμε την ομάδα εκεί που της αξίζει, θα τα δώσουμε όλα για την άνοδο στην Α' κατηγορία αλλά και για την καλή πορεία στο θεσμό του κυπέλλου ερασιτεχνών". 

Και τον Αλέξη Τούρτα από τον Ορφέα Σουρωτής απέκτησε ο Θρίαμβος Ταγαράδων 

Την Τετάρτη αγωνίζεται ο Θρίαμβος με τους Κανονιέρηδες για το θεσμό του Κυπέλλου της ΕΠΣΜ . 

www.pamebala.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου