Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

ΧΑΛΑΣΤΡΑ ΓΙΝΑΝΕ ΣΤΟΝ ΚΑΜΠΑΝΙΑΚΟ... ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΣΤΕΓΝΑ Ο ΒΑΜΒΑΚΟΥΛΑΣ...





«Κατ’ αρχάς θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση. Έφυγα γιατί είδα κάποια πράγματα στο τελευταίο ματς και αποχώρησα. Το να χάνεις είναι μέσα στη ζωή. Όταν εγώ πήγα η ομάδα είχε 12-13 πόντους. Τώρα έχει 28 και έχει δέκα ομάδες κάτω της. Είδα κάποια πράγματα που δεν μου άρεσαν και αν θέλετε να το διαπιστώσετε πάρτε το βίντεο και δείτε το. Παίζαμε με την Κοζάνη.

Σε όλα τα παιχνίδια δεχθήκαμε 11 γκολ και εκεί φάγαμε τέσσερα κόντρα σε μια ομάδα που δεν έβαζε ούτε μισό το ματς. Πώς έγινε αυτό; Ο άνεμος έφταιγε. Εμείς ανοίξαμε τις πόρτες και δεν μπορέσαμε να κάνουμε αντίσταση καθόλου. Και επειδή έμαθα να σέβομαι κάποιους ανθρώπους και τους φίλους μου γι’ αυτό αποχώρησα. Πρώτα απ’ όλα, βέβαια, σεβάστηκα και την αξιοπρέπειά μου. Παραιτήθηκαν και 4-5 σύμβουλοι γι’ αυτό. Όλο αυτό το διάστημα που ήμουν εκεί δούλευα πολύ σωστά, όμως, όταν είδα κάποια πράγματα που δεν μου άρεσαν στο τελευταίο ματς έπρεπε να αποχωρήσω. Αν δεις το ματς ήταν τα απίστευτα κι όμως αληθινά».

Για το αν αισθάνεται προδομένος από την συμπεριφορά των παικτών του στο συγκεκριμένο παιχνίδι: «Βεβαίως και αισθάνθηκα. Μπορείς να ρωτήσεις και να μάθεις για τη δουλειά που κάναμε. Σε τρεις μήνες δεν είχαν προπονηθεί ούτε μια φορά σε στημένες φάσεις και πολλά άλλα Έμειναν με ανοικτό το στόμα για τη δουλειά που κάνουμε. Στη Γ’ Εθνική αν δεν κάνεις πρωταθλητισμό όπως ο Άρης πέφτεις. Θα πάω τη Δευτέρα θα χαιρετίσω και θα φύγω. Η ομάδα δεν είναι του προέδρου. Αν θέλουν να κάνουν κουμάντο (οι παίκτες) είναι δύσκολα τα πράγματα.».

Για το αν θεωρεί ότι ήθελαν οι παίκτες να τον φάνε: «Δεν μπορούσαν να με φάνε. Υπήρχαν κάποιοι που δεν παίζανε και κάποιοι που παίζανε επειδή ήταν φίλοι. Εγώ δεν μασάω τα λόγια. Πάντα ο πρώτος που παίρνει την ευθύνη είναι ο προπονητής και δεν πρέπει να τα βάζεις με τους παίκτες. Εγώ τους είπα: “Εγώ δεν ήμουν εδώ, ήρθα και σας βρήκα με 13 πόντους σχεδόν πεσμένους”. Και παλεύαμε να σωθούμε. Το γιατί δεν παίζει ο ένας και ο άλλος; 11 παίζουν».

Για το αν θεωρεί πως κάποιοι κέρδισαν χρήματα: «Τι; Για στοίχημα και τέτοια; Δεν υπάρχει περίπτωση. Φταίει η κακή νοοτροπία. Δεν σημαίνει ότι επειδή κατάγομαι από το χωριό (Χαλάστρα- Καμπανιακός) πρέπει να παίζω. Έμαθα στη ζωή μου ακόμη κι αν δεν έχω να φάω να μην αδικώ κανέναν. Δεν πάει να είναι και ο γιος μου. Δεν είμαι καλός, δεν παίζω».

Για το πώς αντέδρασε η διοίκηση και τον τρόπο που μπήκαν τα γκολ: «Ήταν εξαιρετικοί στο συμβούλιο και αν δεις το βίντεο χτυπούν το κεφάλι τους με το πώς μπήκαν τα γκολ. Δεν είναι δυνατόν να φάμε 11 γκολ σε τόσα παιχνίδια και τέσσερα γκολ σε ένα παιχνίδι. Χάσαμε 4-3. Βρεθήκαμε πίσω στο σκορ στο πρώτο λεπτό 1-0, το γυρίσαμε σε 2-1. Φάγαμε ένα γκολ… Ομόνοια – Σύνταγμα. Μπορείς να το δεις στο βίντεο. Έφυγε το αριστερό μπακ και όποιος ήταν μπροστά του έπαθε το εξής. Έχεις ακούσει το τραγούδι του Πουλόπουλου “το άγαλμα”; Έτσι δεχθήκαμε τα γκολ. Και κάναμε από το 85’ και μετά τέσσερις κλασικές ευκαιρίες. Φτάναμε στην περιοχή και πέφταμε. Οι παίκτες μου έπαιζαν με παπούτσια χωρίς τάπες ενώ εκεί είχε χιόνι, είχε παγώσει το γήπεδο. Και όταν τους είπα βάλτε παπούτσια με τάπες έλεγαν (επίτηδες) δεν έχω... Την ώρα που είμαστε επαγγελματίες στο ερασιτεχνικό. Κάθε 30 του μηνός πληρωνόμασταν. Αν είναι 60-65 ομάδες στη Γ’ Εθνικής ο Καμπανιακός είναι μια από τις 20 που πληρώνουν. Φταίνε οι παίκτες που δεν είχαν τάπες. Ο πρόεδρος θα τους τις πάρει;  Εντάξει αυτό δεν είναι το γεγονός. Δεν με πείραξε αυτό. Όλοι κάνουν λάθη. Τη μια Κυριακή θα είμαι κακός και την άλλη καλός. Έτσι είναι η μπάλα. Είναι, όμως, και καμιά φορά η αδιαφορία».

Για τον χαρακτήρα του: «Έμαθα στη ζωή μου να πολεμάω. Πάλεψα να βγάλω διπλώματα. Χρειάζεται να κάνεις και πλάκα στη ζωή.. Το α και το ω στον άνθρωπο είναι η καλή ψυχολογία. Αν δεν την έχεις δεν μπορείς να κάνεις τίποτα στη ζωή σου. Μπορείς να ρωτήσεις αν εγώ ήμουν συνεπής, αν κάναμε καλή προπόνηση. Δεν την είχαν ξανακάνει τέτοια προπόνηση. Με πείραξε αυτό που έγινε την Κυριακή. Επειδή ασχολείστε με αυτά βάλτε να το δείτε στο βίντεο».
metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου