Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

O ΤΣΕΚΕΡΙΔΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΛΧΙΚΟ 7η ΦΟΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΛΗ.





Ο Δημήτρης Τσεκερίδης από το Κολχικό , για 7η φορά στεύθηκε πρωταθλητής Ελλάδος στην Ελληνορωμαϊκή Πάλη με την ομάδα του ΠΑΟΚ . Αυτή είναι η δεύτερη φορά με τους άνδρες , τρείς φορές με τους έφηβους και δυο με παίδες. 

Ο ίδιος δήλωσε : 
''Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος. Κατέκτησα το δεύτερο πανελλήνιο πρωτάθλημα. Είναι πάρα πολύ σημαντικό ότι δεν έχασα ούτε ένα πόντο. Όταν ένας αθλητής έχει καλή άμυνα, δείχνει ότι έχει στοιχεία να φτάσει ψηλά. Το Πανελλήνιο πρωτάθλημα πήγε ακριβώς όπως είχαμε υπολογίσει με τους προπονητές μου.
Πλέον στρέφουμε την προσοχή μας στα προολυμπιακά τουρνουά. Εχω τρεις ευκαιρίες και θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Πιστεύω ότι έχω καλές πιθανότητες να τα καταφέρω.''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου