Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

ΦΙΛΙΚΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ 2004 , ΣΤΗ ΝΑΟΥΣΑ , ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥ Ν. ΚΥΖΕΡΙΔΗ ..










Φόρεσε τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια ο Νίκος Κυζερίδης
και στο Δημοτικό γήπεδο Νάουσας η Εθνική Ελλάδος 2004
έδωσε αγώνα προς τιμήν του . Ένας καταξιωμένος ποδοσφαιριστής
με μια μεγάλη προσφορά στην ομάδα της Νάουσας
τότε που η ομάδα αγωνιζόταν στην Α' Εθνική .. 
και φυσικά μη ξεχνάμε και την προσφορά του Βασίλη Τσιάρτα στην Νάουσα
το καλύτερο αριστερό πόδι ίσως στην Ελλάδα...

Θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από τα βαθυ της καρδιάς μου την διοίκηση της Νάουσας που διοργάνωσε τη διεξαγωγή φιλικού αγώνα προς τιμήν μου....

Με την πράξη της αυτη γύρισε τις σκέψεις μου πολλά χρόνια πίσω,φέρνοντας στο μυαλό μου αναμνήσεις από τα πρώτα χρόνια της καριέρας μου,όπου μαζί με τους συμπαίκτες μου περάσαμε ανεπαναληπτες στιγμές,κάνοντας όλη την Ελλάδα να παραμιλαει για την ομάδα Μοντέλο της Νάουσας....

θα ήθελα επίσης να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους μαζί και στον κάθε ξεχωριστά,στους ποδοσφαιριστες που παρευρέθηκαν στον φιλικό αγώνα. Συμπαίκτες μου από την Νάουσα,από άλλες ομάδες της καριέρας μου και παίκτες της καταξιωμένης εθνικής ομάδας του 2004.

Με εκτίμηση Νίκος Κυζερίδης...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου