Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018

ΝΙΚΗ ΜΕΣΗΜΕΡΙΟΥ : ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΜΕ ΕΠΑΝΟΜΗ , ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΣΑΡΙΑΝΙΔΗ ...








Καθοριστική ισοπαλία για τη Νίκη Μεσημερίου μέσα στην Αναγέννηση Επανομής με τους πορτοκαλί να μη μπορούν να κερδίσουν και ο γενικός αρχηγός Μπάμπης Σαριανίδης μετά το τέλος του αγώνα δήλωσε την παραίτηση με την ακόλουθη ανακοίνωση ..

«Μετά το τέλος του αγώνα με την Αναγέννηση Επανομής, είχαμε μια συζήτηση με φίλους και μέλη της ομάδας, με το τέλος της συζήτησης πήγα σπίτι και κάνοντας την αυτοκριτική μου, έβγαλα το συμπέρασμα ότι ο μοναδικός και αποκλειστικός υπεύθυνος για τα άσχημα αποτελέσματα και τις κακές εμφανίσεις, σε συνδυασμό ότι η ομάδα έχασε το μέταλλο του νικητή, δεν είμαστε μια γροθιά και ότι δεν είμαστε οικογένεια, είμαι εγώ.
Από το πόστο μου δε μπόρεσα να τα αποτρέψω, νιώθω ότι αυτή τη δεδομένη στιγμή δεν μπορώ να βοηθήσω την ομάδα, γι αυτό και υπέβαλλα την παραίτησή μου στον πρόεδρο.
Εύχομαι ολόψυχα φεύγοντας από την ομάδα και λαμβάνοντας όλα τα αρνητικά επάνω μου, να ξεκινήσει η νέα αρχή, αρχή γενομένης από το Σάββατο, ώστε να πετύχει το Μεσημέρι το στόχο της παραμονής στη κατηγορία».

Ο Μπάμπης Σαριανίδης ομολογουμένως ήταν γενικός αρχηγός με όλη την σημασία της λέξεως δίνοντας ψυχή στην ομάδα του Μεσημερίου , η απόφαση του για να παραιτηθεί αυτομάτως σημαίνει και μια αρκετά μεγάλη οπισθοδρόμηση του συλλόγου.. 
Πλέον η Νίκη βαδίζει με στόχο την παραμονή και έχει 23 βαθμούς σε ένα παιχνίδι με την Επανομή που πίστευε πολύ ότι θα κατακτήσει τους 3 βαθμούς.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου