Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

O IBAN ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟ ΟΠΛΟ ΤΟΥ... ΤΡΟΜΕΡΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ...


Πολύ έντονους διαλόγους περιείχε η συνάντηση των ιδιοκτητών των ομάδων της Σούπερ Λιγκ, με τον Ιβάν Σαββίδη να μην κρύβεται πίσω από το δάχτυλό του, με τους εκπροσώπους του Ολυμπιακού (Θεοδωρίδης – Γιαννίκος) να αντιδρούν και να εκτοξεύονται βαρύτατοι χαρακτηρισμοί εκατέρωθεν.

Αναλυτικά οι διάλογοι:

Σαββίδης: «Εγώ ήρθα από τη Ρωσία, άφησα τις δουλειές μου και ήρθα εδώ για να βρούμε μια λύση για το ελληνικό ποδόσφαιρο. Η Ξάνθη είχε κάνει μια πρόταση να είναι μόνο οι ιδιοκτήτες. Συμφωνώ με τον κ. Πανόπουλο, αλλά δεν βλέπω εδώ όλους τους ιδιοκτήτες. Δεν ήρθε ο κ. Μαρινάκης, δεν τον βλέπω».

Θεοδωρίδης-Γιαννίκος: «Έχει λόγο που δεν έχει έρθει ο κ. Μαρινάκης εδώ».

Σαββίδης (απευθυνόμενος στον Γιαννίκο): «Εσύ δεν θα μου μιλάς. Εσύ δεν θα μου απευθύνεις τον λόγο. Εσύ είσαι υπάλληλος και εγώ με υπαλλήλους δεν μιλάω».

Θεοδωρίδης-Γιαννίκος: «Δεν είναι λογικό να λέγονται τέτοια πράγματα από εσάς».

Θεοδωρίδης: «Και σε εμένα λες να μη μιλάω; Είμαι εγώ υπάλληλος»;

Σαββίδης: «Όχι, εσύ δεν είσαι υπάλληλος. Εσύ μπορείς να μιλάς, αλλά εδώ είμαστε για να μιλήσουμε οι ιδιοκτήτες. Και εγώ θέλω να μιλάω με ιδιοκτήτες».

Μελισσανίδης: «Να φύγουν τώρα οι Φιλιππινέζες από το ποδόσφαιρο. Σηκωθείτε και φύγετε τώρα οι Φιλιππινέζες από το ποδόσφαιρο».

Καραπαπάς: «Ντροπή-ντροπή, τι είναι αυτά τα πράγματα»;

Γιαννίκος: «Εγώ είμαι αντιπρόεδρος του Ολυμπιακού, τον εκπροσωπώ σε διεθνές επίπεδο, πώς είναι δυνατόν να μου λες να μη μιλάω»;

Σαββίδης: «Εσύ να μιλάς με τον Μίχελ, που είναι ομοιόβαθμός σου, όχι μαζί μου. Εδώ μιλάνε οι ιδιοκτήτες».

Mίχελ: «Εσύ να μιλάς στο CAS και όχι εδώ».

Σαββίδης: «Σας είχα δώσει συγχαρητήρια για τη νίκη στο πρωτάθλημα. Θεωρώ ότι το πρόβλημα είναι οι διαιτητές. Ο Παππάς ήθελε να γίνει πρωταγωνιστής. Γιατί δεν διέκοψε το παιχνίδι στο ποτήρι που δέχθηκε ο Σίλβα; Όφειλε να το κάνει βάσει το κανονισμού και αν το έκανε, εγώ δεν θα έλεγα τίποτα. Όμως ο Παππάς δεν ήθελε για τους δικούς του λόγους να το διακόψει. Ήθελε να γίνει πρωταγωνιστής ο ίδιος και να κάνει τα δικά του».

Θεοδωρίδης: «Πρόβλημα δεν είναι οι διαιτητές αλλά οι οπαδοί στην Τούμπα».

Σαββίδης: «Να βγάλουμε μισθό στους διαιτητές, να τους πληρώνουμε εμείς και να τους δίνουμε και μπόνους ανά ματς για να γίνουν όσο το δυνατόν πιο ανεξάρτητοι. Ο καθένας ήρθε εδώ σήμερα να πει τα δικά του και δεν βλέπω να προτείνονται λύσεις για το ποδόσφαιρο. Θα προσυπέγραφα μόνο την τοποθέτηση του κ. Κωστούλα για παραίτηση Μποροβήλου και την έκπληξή του που δεν το έχει κάνει ως τώρα για λόγους ηθικής τάξης. Δεν μπορεί ο κ. Μποροβήλος να διαχειρίζεται το ποδόσφαιρο. Δεν μπορεί να διαχειρίζεται τα λεφτά μου ένας υπόδικος. Έχω βάλει φέτος 44 εκατ. ευρώ και μέσα στην πενταετία έχω βάλει 70 εκατ. Δεν μπορεί αυτά τα λεφτά να τα διαχειρίζεται ένας υπόδικος. Και κοιτάξτε κάτι. Ο πρώτος που πλήττεται από την κατάντια του ελληνικού ποδοσφαίρου είναι ο Ολυμπιακός. Τώρα θα αναγκαστεί να παίξει προκριματικά για το Τσάμπιονς Λιγκ. Αυτό δεν το είχαν σκεφτεί. Το πρόβλημα είναι επίσης και οι δημοσιογράφοι και οι στρατοί. Όσο για αυτά που έμαθα ότι είπατε για μένα, θα δηλώνω Ρώσος, αφού δεν με θέλετε. Κάποιοι είχαν το θράσος να μου πουν ότι είμαι ξένος».

Θεοδωρίδης: «Σε ποιον απευθύνεσαι; Ποιοι σε λένε ξένο»;

Σαββίδης: «Εμείς θα τα πούμε στα δικαστήρια. Επαναλαμβάνω ότι εγώ μιλάω μόνο με ιδιοκτήτες».

Γιαννίκος: «Γιατί είσαι Έλληνας;»

Σαββίδης: «Σήκω φύγε από εδώ να μη σε βλέπω. Δεν είσαι ιδιοκτήτης. Φύγε από μπροστά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου