Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

ΜΥΛΟΣ Η ΑΥΓΗ...

Ευθύμης Κολασίδης:"Ντροπής σας".....




Μετά την εις βάρος του αναίτια επίθεση ο Ευθύμης Κολασίδης όπως ήταν λογικό φανερά στεναχωρημένος και προβληματισμένος θέλησε να στείλει το δικό του μήνυμα με πολλούς αποδέκτες.Εγώ απλά να προσθέσω ότι παιδιά σαν τον Ευθύμη Κολασίδη τα χρειάζεται το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο όμως φαίνεται ότι οι δυνάμεις που το βλέπουν σαν "πόλεμο" με κάποιον τρόπο επικρατούν.Θα μπορούσα να γράψω περισσότερα για το συμβάν αλλά οι συνθήκες δεν είναι κατάλληλες.


<<Τελικά κάποιες φορές στη ζωή καταλαβαίνεις ποιοι σε αγαπάνε αληθινά, ποιοι σε στηρίζουν, ποιοι σε πονάνε και θέλουν το καλό σου! Λυπάμαι για μερικούς ανθρώπους που έχουν την εντύπωση οτι αγαπάνε το ποδόσφαιρο! Φαινομενικά είναι όλα αυτά. Άμα μάγκα μου, αγαπάς το ποδόσφαιρο είσαι φίλαθλος και όχι οπαδός, χαίρεσαι για τη νίκη σου αλλά δέχεσαι και την ήττα σου. Αν αγαπάς το ποδόσφαιρο δεν γίνεσαι φανατικός και δεν εκδηλώνεις βία στα γήπεδα. Μαγκιά είναι να καλωσορίζεις με χαμόγελο τους αντιπάλους σου στον αγωνιστικό χώρο και να υπάρχει ένας θεμιτός ανταγωνισμός την ώρα που διεξάγεται ο αγώνας! Λυπάμαι, αλλά σήμερα κατάλαβα πως δεν μπορώ να τα βγάλω πέρα με κομπλεξικά και αλαζονικά άτομα τα οποία νομίζουν πως με τα λεφτά τους κάνουν ο,τι θέλουν! Το γήπεδο είναι ένας χώρος ιερός για μένα, κάποιοι δεν το σεβάστηκαν. Θα είναι υπόλογοι για την πορεία της ομάδος. Σήμερα στις 5 του μήνα μέσα στο χωριό μου, μέσα στο γήπεδο ‘’μου’’, και ως Αντιπρόεδρος τους Ιάσωνα Αυγής έφαγα ξύλο μέσα στον αγωνιστικό χώρο γιατί είχα το θράσος να μιλήσω στους οπαδούς και να τους πω ‘’σταματήστε να βρίζετε’’. Παίζαμε με την ομάδα της Ηλιούπολης και από την αρχή του παιχνιδιού τα συγκεκριμένα άτομα βρίζανε και προκαλούσαν. Ως Παράγοντας του ποδοσφαίρου λυπάμαι και ντρέπομαι για όλα αυτά. Δεν είμαι άτομο που δημιουργώ προβλήματα και η ζωή μου μέχρι στιγμής αποδεικνύει το πόσο ήρεμο άτομο είμαι. Δέχτηκα σωματική επίθεση και αντί η διοίκηση της ομάδας να με στηρίξει ήταν απέναντι μου!!! Κρίμα τους. Ξεχάσαν το πόσο τους στήριξα, ξεχάσαν τις θυσίες που έκανα γι αυτή την ομάδα και κυρίως ξεχάσαν τι σημαίνει ποδόσφαιρο. Μάθαμε με βρισιές και επιθετικές συμπεριφορές να το παίζουμε κάποιοι!!! Εντάξει κύριοι με στείλατε στο νοσοκομείο!!! Συγχαρητήρια!!!Συγχαρητήρια στο χωριό μου που κοιτούσε με απάθεια και δεν με βοήθησε κανένας τους!!! Μπράβο στους χουλιγκαν του χωριού μου! Ωραία εικόνα βγάζετε προς τα έξω. Παλέψαμε για να φτάσει η ομάδα στην κορυφή αλλά δυστυχώς τα καταστρέψατε όλα! Μπράβο σας! Θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τον Πρόεδρο του Πολιτιστικού Συλλόγου Αυγής, Νίκο Αναστασιάδη για την στήριξη του. Ευχαριστώ πολύ τον Πρόεδρο της Ηλιούπολης Λάκη Παπαδόπουλο και τους παίκτες της Ηλιούπολης (τελικά μπορεί να ήμουν Αντιπρόεδρος στην Αυγή αλλά η Ηλιούπολη με βοήθησε)!!!! Ευχαριστώ δημόσια τον αδερφικό μου φίλο και παίκτη της Αυγής Σάββα Μαρίκο. Ευχαριστώ τον Νάκο και τον Ηλία τον Κουκουτσέλο για τη στήριξη! Και τέλος θέλω να ευχαριστήσω έναν άνθρωπο που έκανε ότι θα έκανε κάθε πατέρας που έβλεπε να πλακώνουν στο ξύλο το παιδί του…σε ευχαριστώ πατέρα μου!!! Όσο για τους κυρίους που παρακολουθούσαν το περιστατικό σαν να έβλεπαν έργο σε σινεμά ένα μεγάλο ΛΥΠΑΜΑΙ έχω να πω!!! ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ. Εγώ πλέον αποτελώ παρελθόν για τη ομάδα της Αυγής, καλή πορεία στη ομάδα.>>

http://stathis1963.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου